Troosteloze dag

13 augustus 2014 - Glarus, Zwitserland

Vannacht geen regen gehoord. De weergoden hadden alles opgespaard voor de dag. Het begon met regen en het hield niet meer op. Regen, regen en nog eens regen. Overal is het hier een trieste bedoening. Dan maar het onaangename met het nuttige verenigen, wassen!!!!!!
Ja jammer dan, bleek de enige wasmachine en droger besproken te zijn tot zeven uur in de avond.
Dan maar op de hand en de droger om zeven uur reserveren.
We moesten ook nog boodschappen doen en zo belandden we, nadat we een supermarkt hadden ingevoerd in onze GPS van de auto, bij een ongelooflijk groot warenhuis in Linthal. Alles te koop van huisraad, camping artikelen, gereedschappen, bouwmaterialen, elektrische huishoud apparaten,knutsel artikelen, tuinplanten en last but not least  levensmiddelen. We hebben onze ogen uitgekeken, in zo een klein plaatsje verwacht je dit niet.
En wat denken jullie zitten we te eten probeert om half zeven de zon door te breken. Daar heb je wat aan!!!!!! Maar helaas , vijf minuten later regent het alweer.
We hopen dat het morgen wat beter is.

1. Herma:
    13 augustus 2014
    Jullie houden de moed er goed in. Ik weet niet of mij dat zou lukken met al die regen. Morgen zonnig maar wel koud en vrijdagmiddag weer regen volgens de buienradar!