Lekker luieren

7 augustus 2014 - Avegno, Zwitserland

Gisteravond doodmoe in de slaapzak gekropen en vanochtend een beetje stijf van de spierpijn er weer uit. Na ja, je moet er wat voor over hebben.
Vandaag gaan we lekker niksen. De was doen althans dat doet de wasmachine, bij de rivier rommelen, de stenen torentjes bewonderen, plannen van de route voor morgen, kopje koffie d'r bij, lekkere broodjes eten, koekeloeren bij de buren hoe die een tent opzetten(soms erg vermakelijk), boodschappen doen, lekker ijsje d'r bij, in de schaduw wat lezen, tukkie doen, samen eten klaar maken en op smikkelen.

Zo kom je de dag wel door.
Rob is nu op pad om foto's te maken bij de rivier, hopelijk plonst hij er niet in!!!
Spoelt vanzelf naar Holland, hihi. Vandaag zagen we trouwens twee jonge mensen op een tweepersoons luchtbed de rivier afkomen. Het was net raften. Een half uurtje later kwamen ze weer voorbij wandelen.
Ik schrijf mijn nieuwe reisverhaal.

Ha daar is Rob alweer. Nu al terug, gelukkig niet weggespoeld. Dat kon ook niet want er was gebrek aan water????? De rivier heeft verderop eerst een dam met een kloof waar ze boulderen en dan een grote groene pijp waar al het water in verdwijnt. Het gaat waarschijnlijk rechtstreeks naar een centrale voor elektriciteit.
Volgende keer beter.