Oeps verkeerde keuze

4 augustus 2014 - Avegno, Zwitserland

Vandaag wilde we graag naar de Monte Generoso, een tandradbaan bij Capolago. Helaas zagen we gisteren op internet dat deze wegens werkzaamheden tot 2016 gesloten is. Dat is jammer, want dit wilde we wel heel graag doen.
Dan maar naar het Geo Parc bij Breggia. De ingang zoeken was al een hele opgave. We belandden in hele nauwe, kleine straatjes maar vonden geen ingang. Zelfs de GPS in de auto had er moeite mee. Rob geïrriteerd, je kent dat bij die mannen. Jij zit naast me dus jij moet mij vertellen waar ik heen moet??????????Nou kunnen vrouwen multitasken maar ik heb nog steeds geen ingebouwde GPS. Dan maar vragen in ons beste Italiaans, hmm.
Een oud manneke sprak geen Duits of Engels. Toch kwamen we eruit en het bleek dat we in Balerno moesten zijn. Oke, wij daarheen en ja hoor we vonden zowaar een parkeerplaats met een ingang. Wij lopen en lopen .....en hopen en hopen dat we nog wat moois te zien kregen. Alle paden waren slecht onderhouden, alles was overwoekerd en van de bewegwijzering klopte ook geen jota.We hebben niet één mooi plekje kunnen ontdekken. En dat bij 28 graden, pffff. Rob heeft met al zijn foto apparatuur gezeuld en geen ene foto gemaakt. En ik vond er geen snars aan.
Bij de auto( inmiddels 32 graden ) ons lekker afgespoeld met koud water.
We hebben boodschappen gedaan in een koele supermarkt en hebben toch nog voor alle zekerheid bij de Monte Generoso gekeken of de internet informatie klopte. Inderdaad de trein reed niet en we zijn toen maar naar de camping terug gereden.

Al met al geen succes!!

1. Herma:
    4 augustus 2014
    Soms zit het mee soms zit het tegen! Het zijn later wel de mooiste verhalen tijdens verjaardagen!